۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۲۶۷۳۲

نامه بسیج دانشگاه شهرکرد به مسئولین استان پیرامون انتخابات پیش‌رو

اخباری که از تائید صلاحیت‌ها به گوش می‌رسد نشان‌گر آن است که هیأت اجرایی به‌هیچ‌وجه نتوانسته پاسخ درخوری به اعتماد مردم و نظام به خود بدهد.
نامه بسیج دانشگاه شهرکرد به مسئولین استان پیرامون انتخابات پیش‌رو
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ نامه بسیج دانشگاه شهرکرد به مسئولین استان پیرامون انتخابات پیش‌رو که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَادعُ وَاستَقِم كَما أُمِرتَ وَلا تَتَّبِع أَهواءَهُم؛ تو نیز آنان را به سوی این آیین واحد الهی دعوت کن و آنچنان که مأمور شده‌ای استقامت نما، و از هوی و هوس‌های آنان پیروی مکن.» سوره مبارکه شوری آیه۱۵

ریاست محترم دفتر شورای نگهبان استان چهارمحال و بختیاری

جناب آقای حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر جعفری

سلام علیکم

مستحضرید شرایط امروز کشور به گونه‌ایست که دشمنان برای نفوذ در ارکان آن چشم طمع یافته‌اند و بعد از سه دهه شعار تحریم انتخابات و شکست در این مکر سیاسی، امروز سعی در نفوذ دادن عناصر غیراصلح مورد نظر خود به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و انحطاط این مجالس را دارند، از طرفی برخی رسانه‌های داخلی نیز با بودجه‌ای کلان و بعضاً از بیت‌المال، برای تبلیغ و بزک چهره مردودین انقلاب هم‌صدا گشته‌اند.

اخباری که از تائید صلاحیت‌ها به گوش می‌رسد نشان‌گر آن است که هیأت اجرایی به‌هیچ‌وجه نتوانسته پاسخ درخوری به اعتماد مردم و نظام به خود بدهد. این کمیته در بسیاری از موارد مهر تائید بر افرادی فاقد کم‌ترین صلاحیت‌ها برای مجلس شورای اسلامی زده است که نشانگر این است که هیئت اجرایی نسبت به این امر حساس با تساهل و تسامح برخورد کرده است که شایسته نظام جمهوری اسلامی نمی‌باشد و خلاف قواعد مردم‌سالاری دینی است. حال که هیئت اجرایی استان از زیربار این مسئولیت خطیر شانه خالی کرده و تمام مسئولیت و عواقب احتمالی ناشی از انجام وظیفه را به شورای محترم نگهبان سپرده است جای دارد شورای نگهبان با توجه به رسالت ذاتی خود و بدون درنظر گرفتن فشارهای و اعمال نفوذ برخی جریانات، با حساسیت بیشتری نسبت به این مسئله اقدام نماید. و ما این اطمینان را به شورای نگهبان خواهیم داد که مردم غیور و بصیر استان از شما حمایت خواهند کرد و از همه بالاتر مقام ربوبی از خدمات و مظلومیت شما مطلع است و پاداش شما نزد خداوند ماجور است.

والسلام علی من اتبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۸:۵۷

15 Feb 2020